OSOBNÍ TRÉNINKY 24/7

V MÉM GYMU (IRČÍKOVA TĚLOCVIČNA – MAHENOVA 168/7, P5)

Aktuálně poskytuji osobní tréninky ve své vlastní tělocvičně i venku 24/7. Zaměřuji se na – fyzičku, redukci váhy, mobilitu, flexibilitu, koordinaci a obratnost. Používám vlastní váhu, různé formy zátěží (činky, sandbagy, kettlebelly apod.) a cvičebních pomůcek (konstrukce hrazd, závěsný systém TRX, kruhy, plyobox apod.).

cena osobního tréninku (60 minut)
700,-
MĚSÍCOSOBÁKY (VOLNÁ MÍSTA)
Září 8 VOLNÝCH MÍST
Říjen 8 VOLNÝCH MÍST
Listopad 10 VOLNÝCH MÍST
Prosinec10 VOLNÝCH MÍST

TRX S FILIPEM PONDĚLÍ A STŘEDA 6:30-7:30

RANNÍ FULL BODY V MÉM GYMU (IRČÍKOVA TĚLOCVIČNA – MAHENOVA 168/7, P5)

TRX – (Total – body Resistence Exercises) jsou komplexní posilovací cvičení pro celkové zpevnění těla, zlepšení koordinace a zvýšení síly. Cvičí se na závěsném posilovacím systému s vlastní tělesnou hmotností a s využitím gravitace. Kromě budování síly se naučíte správně dýchat, zapojit střed těla, nastavit opory a pozice těla tak, aby váš pohyb byl co nejefektivnější.

Lekce jsou určeny pro zlepšení a udržení fyzické kondice. Sestávají z 10 minutové rozcvičky, kdy rozhýbete a zahřejte svaly a klouby. TRX blok pak trvá cca. 40 minut a po něm následuje 10 minut určených pro uvolnění a protažení (strečink) celého těla, tak abyste ze cvičení odcházeli v dobrém stavu a nabití endorfiny. Kromě síly zlepšujete mobilitu kloubů, flexibilitu svalů a šlach, koordinaci těla a učíte se efektivně zapojovat odpovídající svalové řetězce.

Měsíční program je koncipován do 8-9 lekcí (cvičíte 2× týdně), mezi kterými je dostatečný čas na regeneraci a odpočinek. Vycházím z toho, že by sval měl po výkonu odpočívat cca 48 hodin. Jako doplňkovou aktivitu (pro dny mezi tréninky) pak doporučuji chůzi, cyklistiku, plavání apod.

Kapacita lekce je max. 5 cvičenců, což umožňuje věnovat se každému takřka individuálně podle aktuálních potřeb. Cílem programu je vytvořit partu nadšenců, kteří se chtějí věnovat své kondici smysluplně a pravidelně, i když nemají čas v odpoledních hodinách. Dobrá nálada a „nahození” organizmu do nového dne, je pak jeden z hlavních benefitů každé lekce.

POČET LEKCÍ ZA MĚSÍCCENA CELKEM NA MĚSÍC
8 až 91 600,- až 1800,-
MĚSÍCLEKCE TRX (VOLNÁ MÍSTA)
Září 4 VOLNÁ MÍSTA
Říjen 5 VOLNÝCH MÍST
Listopad 5 VOLNÝCH MÍST
Prosinec 5 VOLNÝCH MÍST

Pro objednání lekcí využijte můj telefon nebo e-mail. Obratem obdržíte pokyny pro provedení platby nebo se domluvíme na zkušební lekci a formality vyřešíme po ní. Pokud se přihlásíte v průběhu měsíce, bude vám účtována pouze poměrná částka za zbývající tréninky v tomto měsíci. Ve výjimečných případech (vis maior, nemoc apod.) je možné si převést až 2 lekce do dalšího období (celková částka bude o tyto lekce snížena).


KRUHÁČ S FILIPEM ÚTERÝ A ČTVRTEK 6:30-7:30

RANNÍ FULL BODY V MÉM GYMU (IRČÍKOVA TĚLOCVIČNA – MAHENOVA 168/7, P5)

KRUHOVÝ TRÉNINK je komplexní cvičení, které posiluje celé tělo. Kombinuje v sobě cviky se střední a vysokou intenzitou aktivity (pomalejší silové, rychlé dynamické…). Skládá se z vybraných stanovišť zaměřených na různé svalové partie, mezi nimiž se přesouváte a putujete „v kruhu.“

Lekce jsou určeny pro zlepšení a udržení fyzické kondice. Sestávají z 10 minutové rozcvičky, kdy rozhýbete a zahřejte svaly a klouby. Kruhový trénink se skládá ze 3 kol po 12 minutách. Závěrečných 14 minut je určeno pro uvolnění a protažení (strečink) celého těla, tak abyste ze cvičení odcházeli v dobrém stavu a nabití endorfiny. Kromě síly zlepšujete mobilitu kloubů, flexibilitu svalů a šlach, koordinaci těla a učíte se efektivně zapojovat odpovídající svalové řetězce.

Měsíční program je koncipován do 8-9 lekcí (cvičíte 2× týdně), mezi kterými je dostatečný čas na regeneraci a odpočinek. Vycházím z toho, že by sval měl po výkonu odpočívat cca 48 hodin. Jako doplňkovou aktivitu (pro dny mezi tréninky) pak doporučuji chůzi, cyklistiku, plavání apod.

Kapacita lekce je max. 5 cvičenců, což umožňuje věnovat se každému takřka individuálně podle aktuálních potřeb. Cílem programu je vytvořit partu nadšenců, kteří se chtějí věnovat své kondici smysluplně a pravidelně, i když nemají čas v odpoledních hodinách. Dobrá nálada a „nahození” organizmu do nového dne, je pak jeden z hlavních benefitů každé lekce.

POČET LEKCÍ ZA MĚSÍCCENA CELKEM NA MĚSÍC
8 až 91 600,- až 1800,-
MĚSÍCKRUHOVÉ TRÉNINKY (VOLNÁ MÍSTA)
Září4 VOLNÁ MÍSTA
Říjen 5 VOLNÝCH MÍST
Listopad 5 VOLNÝCH MÍST
Prosinec5 VOLNÝCH MÍST

Pro objednání lekcí využijte můj telefon nebo e-mail. Obratem obdržíte pokyny pro provedení platby nebo se domluvíme na zkušební lekci a formality vyřešíme po ní. Pokud se přihlásíte v průběhu měsíce, bude vám účtována pouze poměrná částka za zbývající tréninky v tomto měsíci. Ve výjimečných případech (vis maior, nemoc apod.) je možné si převést až 2 lekce do dalšího období (celková částka bude o tyto lekce snížena).


PONDĚLÍ 18:00 TRX – DAILY FITNESS METROPOLE ZLIČÍN

Total – body Resistence Exercises (TRX) jsou komplexní posilovací cvičení pro celkové zpevnění těla, zlepšení koordinace a zvýšení síly. Cvičí se na závěsném posilovacím systému s vlastní tělesnou hmotností a s využitím gravitace.

DAILY FITNESS METROPOLE ZLIČÍN se nachází na adrese Řevnická 1 v areálu OC METROPOLE ZLIČÍN. MHD – metro B nebo BUS – stanice Zličín.


STŘEDA 18:00 KRUHÁČ – DAILY FITNESS METROPOLE ZLIČÍN

Kruhový trénink je komplexní cvičení, které posiluje celé tělo. Kombinuje v sobě cviky se střední a vysokou intenzitou aktivity. Skládá se z vybraných stanovišť zaměřených na různé svalové partie, mezi nimiž se přesouváte a putujete „v kruhu.“

DAILY FITNESS METROPOLE ZLIČÍN se nachází na adrese Řevnická 1 v areálu OC METROPOLE ZLIČÍN. MHD – metro B nebo BUS – stanice Zličín.